" " " "
כיצד לחשב עלות לאלף חשיפות, CPC, CR, eCPM, eCPC, eCPA

כיצד לחשב עלות לאלף חשיפות, CPC, CR, eCPM, eCPC, eCPA

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

 ישנם מספר מודלים פרסומיים ונוסחאות לחישוב רווחים של בעלי אתרים.
מאמר זה נועד לספק את הנוסחאות החשובות ביותר להכנסות ממודעות שיכולות לשמש כמדריך לחישובי הכנסות.

בעלי אתרים תמיד במרדף אחר דרכים לייצר יותר הכנסות. אמנם יש רבים, מקור הכנסה מרכזי עבור בעלי אתרים או בלוגרים יהיה מן המודעות.

ישנם מספר מודלים פרסומיים ונוסחאות. אנו שואפים לספק את נוסחאות ההכנסות החשובות ביותר ממודעות שיכולות לשמש כמדריך היד הקטן שלך לחישובי הכנסות.

עלות לאלף חשיפות – עלות למיל/עלות לאלף

עלות לאלף חשיפות היא מודל תמחור הפרסום המקוון הנפוץ ביותר, וכפי שהשם מרמז (מיל היא מילה לטינית לאלף), מודל ה-CPM מפצה את בעלי האתרים על כל 1000 צפיות (חשיפות) שמודעה מקבלת. ראינו את CPMs ללכת ככל $50 עבור כמה מוציאים לאור.

שלא כמו CPC, שם תקבל תשלום עבור הקליקים שיצרת, מפרסמים ישלמו לך עבור כל חשיפה שתספק.

עלות לאלף חשיפות מחושבת על ידי חלוקת העלות הכוללת למפרסם לפי מספר החשיפות שהתקבלו במודעה והכפלת התוצאה ב- 1000.

נוסחת עלות לאלף חשיפות

מבחינה מספרית,

עלות לאלף חשיפות = (עלות למפרסם / לא. של הופעות) x 1000

בדרך אחרת,

עלות למפרסם = עלות לאלף חשיפות x (חשיפות/1000)

דוגמה: נניח שמפרסם יסכים לשלם $50 עבור קמפיינים מסוימים והמודעה תקבל 50,000 חשיפות. לאחר מכן העלות לכל 1000 רושם תצא להיות (50/50000) x 1000 = $1.

לפיכך, עלות לאלף חשיפות שהמפרסם מסכים לה היא $1.

אתה יכול לקרוא על רשתות המודעות הטובות ביותר ל-CPM אם זו השיטה המועדפת עליך.

CPC – עלות לכל קליק

CPC הוא מודל פרסום נוסף הנמצא בשימוש נרחב. לפי מודל זה, המפרסם מפצה את בעלי האתרים בכל פעם שמלחצים על מודעה. משמעות הדבר היא שלא משנה כמה פעמים המודעות נצפות, המפרסם ישלם לבעלי האתרים רק עבור מספר הפעמים שבהן לוחצים עליו. מלבד עלות לאלף חשיפות, Google AdSense תומך גם ב- CPC (אך יש גם חלופות רבות) ומשלם לך על סמך קליקים.

המפלגה הקומוניסטית של סין מחושבת על ידי חלוקת העלות למפרסם במספר הקליקים שהתקבלו במודעה.

נוסחת CPC

מבחינה מספרית,

CPC = עלות למפרסם / מספר קליקים

או

העלות למפרסם = CPC x מספר הקליקים שהתקבלו

דוגמה: נניח שאתה מנהל קמפיין מודעות במודל CPC. אתה מקבל 100 קליקים על המודעה והמפלגה הקומוניסטית של סין עולה $3. לאחר מכן, הסכום הכולל שתקבל מהמפרסם יהיה 3 x 100 = $300.00

חשב עלות לאלף חשיפות, CPC, רו"ח, CR, eCPM, eCPC, eCPA והחזר על שם.

CR – שיעור המרה

שיעור המרה הוא מונח חשוב שייתכן שתצטרך לשקול במהלך קמפיין מודעות. זה אומר היחס בין מספר ההמרות החיוביות למספר הכולל של קליקים שהתקבלו במודעה. ההמרה החיובית עשויה להיות מצב שמרוויח מהחברה שעבורה המודעה נוצרה כמו מכירה או מנוי של מוצר.

מדוע מוציא לאור צריך לדעת את CR של קמפיין?

זה פשוט. אם באתר מסוים שלך יש שיעורי המרה גבוהים יותר, תוכל לעבור למודל תמחור של רו"ח/CPL (שנדון בהמשך הבלוג הזה) באתר זה. זה, בתורו, מגדיל את ההכנסות שלך ממודעות. כמובן, יש דרכים אחרות להכפיל את ההכנסות שלך ממודעות.

נוסחת CR

מבחינה מספרית,

CR= (מספר המרות חיוביות/ מספר הקליקים שהתקבלו) x 100

דוגמה: אם המספר הכולל של המרות הוא 25 מתוך 1000 קליקים על מודעות, CR = 2.5%.

רו"ח – עלות לפעולה/רכישה

זהו מודל מודעות נוסף שמפצה את בעל האתר על כל פעולת לקוח חיובית כמו מכירת המוצר או כניסה לניוזלטר וכו '.

ניתן לברר את רואה חשבון על ידי חלוקת העלות למפרסם לפי מספר הפעולות שהתקבלו במודעה.

נוסחת רו"ח

רו"ח = עלות למפרסם / מספר המרות.

ניתן גם לחשב אותו על-ידי חלוקת העלות למפרסם לפי התוצר של מספר החשיפות, שיעור הקליקים וההמרה.

כך

רו"ח = עלות למפרסם / (מספר חשיפות מודעות x CTR x CR)

 

דוגמה: נניח שקמפיין מודעות מסוים נצפה 5000 פעמים, קיבל 200 קליקים והיו בסך הכל 20 המרות חיוביות. העלות הכוללת שהמפרסם מחליט לשלם היא $200, ואז ניתן לחשב את רואה חשבון כ:

CTR = (200/5000) x 100 = 4% 0r 0.04.

לא. של המרות חיוביות = 20

אז, CR = (20/200) x 100 = 10% או 0.10

עלות כוללת למפרסם = $200

כך

רו"ח = 200/20 = $10

0r, רו"ח = 200/ (5000 x 0.04 x 0.10) = $10

קרא גם: עלות לאלף חשיפות לעומת רו"ח לעומת מדד המחירים לצרכן לעומת CPL

eCPM – עלות אפקטיבית למיל

eCPM אומר לך את ביצועי המודעות שלך. הוא נמצא על ידי חלוקת ההשתכרות הכוללת ממודעה במספר הכולל של חשיפות והכפלת התוצאה ב- 1000.

נוסחת eCPM

eCPM = (סה"כ רווחים מקמפיין פרסומי/ סה"כ חשיפות) x 1000

דוגמה: נניח שמוציא לאור מרוויח $100 על-ידי קמפיין מודעות והמספר הכולל של חשיפות שהקמפיין קיבל הוא 10000. ואז,

eCPM = (100 / 10000) x 1000 = $10

בעל האתר מקבל רווח אפקטיבי של $10 עבור כל 1000 חשיפות של מודעות.

מדוע עליך לחשב eCPM?

eCPM הוא מדד נהדר שעוזר לבעלי האתרים לחשב ולמיטב את קמפיין המודעות שלהם מכיוון שהוא מאפשר לבעלי אתרים להשוות ישירות את הכנסות המודעות בפלטפורמות שונות.

לדוגמה, אם אתה רואה שמודעת סרטון באתר שלך קיבלה 500 חשיפות והרוויחה לך $5 בעוד שמודעת באנר קיבלה 800 חשיפות והרוויחה $3. אתה לא יכול להעריך את הביצועים של שתי המודעות ישירות אבל אם אתה מוצא את eCPM במהירות, תוכל לדעת כי המודעה לסרטון היה eCPM של $10 בעוד המודעה באנר יש eCPM של $3.75. עכשיו, אתה יכול להסיק ישירות שמודעת הסרטון מרוויחה יותר כסף. צריך לדעת מה מבצע היטב עבור האתר שלך, לחסוך דקה כדי למלא את טופס יצירת הקשר.

חשב עלות לאלף חשיפות, CPC, רו"ח, CR, eCPM, eCPC, eCPA והחזר על שם.

eCPC – עלות אפקטיבית לכל קליק

eCPC הוא מושג דומה לזה של eCPM עם הבדל כלומר הוא לוקח בחשבון את מספר הקליקים שהתקבלו על ידי המודעה ולא 1000 חשיפות של מודעות. לפיכך, eCPC מחשב את הרווח שנעשה ממודעה עבור כל קליק שהוא מקבל.

נוסחת eCPC

eCPC = השתכרות כוללת מקמפיין פרסומי/ המספר הכולל של קליקים שהתקבלו

eCPA – עלות אפקטיבית לפעולה

בדומה ל- eCPM ו- eCPC, eCPA מחשב את האפקטיביות של מודל המודעות של רו"ח. הוא נקבע על ידי חלוקת סך הרווחים שנוצרו על-ידי קמפיין מודעות לפי המספר הכולל של פעולות נקטות במודעה זו.

נוסחת eCPA

eCPA = סך ההשתכרות מקמפיין מודעות/ המספר הכולל של פעולות נקטות

 

החזר השקעה – החזר על ההשקעה

ROI הוא מונח מכריע בתחום השיווק הדיגיטלי. כדי לדעת על ההצלחה של קמפיין מודעות, יש צורך לנתח את הרווח הכולל שנצבר ממנו. החזר על הוצאות עלה על הכנסה מחושב על ידי חיסור עלות הקמפיין הכוללת מסך ההכנסות ממודעות שנצברו וחלוקתה לפי עלות הקמפיין הכוללת. לפעמים, משווקים מתייחסים אליו כאל החזר הוצאות פרסום (החזר על הוצאות פרסום).

נוסחת ROI

החזר על הוצאות עלה = (סה"כ הכנסות ממודעות – עלות כוללת של קמפיין מודעות) / עלות כוללת של קמפיין מודעות

דוגמה: נניח שחברה הוציאה $500 על קמפיין מודעות והרוויחה החזר של $1500 כהכנסה. לאחר מכן, ה- ROI = (1500 – 500) / 500 = 2. זה שווה ל-200% מהעלות. או במילים אחרות, על כל דולר שהוצא על הקמפיין, החברה הרוויחה 2 דולר בתמורה.

גלילה לראש העמוד
Open chat
דילוג לתוכן