" " google.com, pub-2443036330918608, DIRECT, f08c47fec0942fa0 " "
דיגיטל זון
מהמסך למציאות: היוטיוברים המובילים מגיעים למפגשים פנים אל פנים בחופש הגדול

מהמסך למציאות: היוטיוברים המובילים מגיעים למפגשים פנים אל פנים בחופש הגדול

כולם כבר יודעים שהכוכבים הגדולים של הילדים כבר לא מגיעים רק מהמסך הקטן

של הטלוויזיה, אלא גם ממסך המחשב עם שורה של כוכבי רשת, אושיות אינסטגרם ויוטיוברים שכבשו את לב הילדים והפכו לכוכבי ענק. כעת הם יוצאים מהמסך ומגיעים לשורת מפגשים עם המעריצים במתחם אושילנד בכפר סבא.

סדרת המפגשים תתחיל ב-1 ביולי במפגש עם כוכבת היוטיוב מיכל מצוב – אחת מהיוטיובריות הגדולות והמשמעותיות ביותר כיום, המפעילה ערוץ יוטיוב ולו למעלה מרבע מיליון מנויים, בו היא מספרת על חיי היומיום שלה וכן משחקת דמויות שונות.

בהמשך החודש יתקיימו מפגשים עם הוולוגרים בן קיסר ועמית נחום, צמד היוטיוברים המדוברים ביותר ברשת, שהתפרסמו בין היתר בעקבות הפרודיות והשירים המשוגעים שהוציאו. השניים מובילים בימים אלו גם את פרויקט “אמיגוס”, כחלק ממנו הם מתגוררים בווילה יחד עם כוכבי רשת נוספים. לערוץ הפרטי של בן קיסר כ-300 אלף מנויים ולערוץ של עמית רחום כ-170 אלף מנויים.

המפגשים יסתיימו עם מפגש עם ליה נגה ושקד דוד. כל אחת מחזיקה עמוד אינסטגרם ולו כ-200 אלף עוקבים וכן ערוצי יוטיוב מצליחים. בוולוגים מתארות ליה ושקד את חייהן, משתפות את הקהל בקשיים ובהצלחות וכן מבצעות אתגרים שונים.

בכל מפגש יעל היוטיוברים סטוריז מהאירוע, יענו על שאלות ותשובות של הילדים וכמובן יצטלמו עם כל אחד מהם לסלפי שיהיה לילדים כמזכרת מהמפגש.

כניסה חופשית

מתחם אושילנד כפר סבא

מפגשים עם יוטיוברים – 17:00

         1.7 מיכל מצוב (יוטיוב)

         22.7 – בן קיסר ועמית רחום (יוטיוב)

         29.7 – ליה נגה ושקד דוד (יוטיוב)

תקשורת ויחסי ציבור

מחפשים סוכנות בוטיק לקידום אתרים בגוגל וגם תקשורת ויחסי ציבור באינטרנט 

פנו אליי עוד היום 🙂

גלילה לראש העמוד