" " google.com, pub-2443036330918608, DIRECT, f08c47fec0942fa0 " "
דיגיטל זון
עיצוב לוגו ותמחור

עיצוב לוגו ותמחור

הפרוש הפשוט של לוגו הוא פשוט סמל. הלוגו מהווה את הסמל המסחרי של בית העסק או של מותג . הלוגו הוא חלק מהשפה העיצובית של העסק והמטרה שלו היא לבטא את ערכי המותג באופן ויזואלי.

 לוגו הוא סמל המייצג את העסק שמטרתו היא להעביר רגשות, תחושות, אווירה או מסרים מסוימים שקשורים ורלוונטיים לעסק שלנו והוא חלק ממיתוג והקונספט של עיצוב גרפי של העסק שלנו.

איך אפשר לקבוע את המחיר של לוגו עסקי?   

לעיתים יש לקוחות שיתפלאו אם תציעו להם לוגו  החל מ- 1500 ש”ח אך אל תשכחו שלוגו הוא לבסוף הסמל המסחרי של בית העסק ובאמצעותו קהל היעד של בית העסק יזהה אותו . לכן ככל שהלוגו מוצלח יותר כך המחיר שלו יעלה יותר. 

האפשרות הזולה ביותר לקבל לוגו פשוט היא להכין אותו בעצמך. יש כיום גם אפליקציות ותוכנות חינמיות בגוגל שאפשר לחפש ולמצוא עיצובים פשוטים בחינם אך אם אתה מעצב גרפי מיומן או יודע מה זה מיתוג עסקי וגם מכיר את הכללים היטב באילוסטרייטור, הדרך שלך פשוטה  אך אם לא, זה מוביל אותך לשוק של מעצבי לוגואים.

באופן כללי, תקבל הצעת מחיר גבוהה יותר ממעצב גרפי שיש לו רקורד מוכח. הם גם יתנו לך פירוט מפורט של מה שאתה מקבל עבור הכסף שלך (או כמה זמן הם צופים שהפרויקט שלך ייקח).

אם אתה מעוניין להוציא 1500-3500 ש”ח, סביר להניח שתעבוד עם מעצב גרפי פחות נבדק. זה יכול להיות נהדר אם יש לך חזון ברור, ניסיון לתת משוב על עבודת העיצוב וזמן להתאמן על הקינקים. אם אתם מחפשים תמיכה רבה יותר בהשגת מה שאתם רוצים ואין לכם שעות להשקיע הלוך ושוב, כדאי שתשקול לבזבז הוצאות בטווח של עד 10,000 ש”ח.

 
 

הדרך המושלמת לקבל קישורים איכותיים לאתר שלכם

הבנת החשיבות של קישורים איכותיים קישורים איכותיים הם חיוניים לשיפור דירוג האתר שלך במנועי החיפוש. הם לא רק מובילים תנועה

קניית קישורים לקידום אורגני: מדריך מקיף להתקדמות ברשת

היסודות של קניית קישורים קניית קישורים לקידום אורגני היא מנהג נפוץ בעולם השיווק הדיגיטלי. אסטרטגיה זו כוללת רכישת קישורים מאתרים

שליטה בניהול מוניטין של Google: המדריך להתגבר על משברים באינטרנט

הבנת החשיבות של ניהול מוניטין בגוגל עם עליית הביקורות המקוונות והמדיה החברתית, המוניטין שלך בגוגל יכול לעשות או לשבור את

קובץ רובוט TXT למה הוא חשוב לקידום אתרים

קובץ robots.txt הוא קובץ טקסט שמוצב בשרת האינטרנט של אתר ומשמש לתקינות מנועי החיפוש וכלים אחרים כיצירת הנחיות לסריקה של

הכל על קובץ sitemap לקידום אתרים

מה זה קובץ Sitemap ? קובץ Sitemap הוא קובץ טקסטואלי או XML שמכיל רשימה של כל הדפים הקיימים באתר האינטרנט שלך,

גלילה לראש העמוד