" " google.com, pub-2443036330918608, DIRECT, f08c47fec0942fa0 " "
דיגיטל זון
קידום אתרי וורדפרס – מה ניתן לעשות באופן עצמאי ומתי כדאי לפנות למקדם אתרים מקצועי?  

קידום אתרי וורדפרס – מה ניתן לעשות באופן עצמאי ומתי כדאי לפנות למקדם אתרים מקצועי?  

מאד נוח לחשוב כי קידום אתרי וורדפרס הוא קל ופשוט, יודעים מה? זה באמת לא כזה מסובך וגם יכול לחסוך לכם בהוצאות רבות, אבל, חשוב לדעת כי קידום אתרים (ולא רק אתרי וורדפרס), מצריך ידע טכני ושפה מקצועית, כמו גם ניסיון וזמן עבודה לא מועט, כך שאם אין לכם את אלו, מומלץ לשקול לשכור את שירותיו של מקדם אתרים מקצועי. 

 

קידום עצמאי של אתר וורדפרס.

היה והחלטתם לקדם את האתר בעצמכם, הנה כמה טיפים לתחילת הדרך: 

נתחיל בדיוק האתר והמוצרים/ השירותים שלכם, כמו גם, מה מבדל ומייחד אתכם מול המתחרים באותו התחום. 

  • תוכן באתר:

חשוב ליצור מבנה תוכן נכון והגיוני, עם רציפות כרונולוגית ומבנה ברור וידידותי למשתמש כך שמנועי החיפוש השונים יוכלו להבין אותו טוב יותר ולשפר את תוצאות החיפוש. 

  • תפריטים באתר:

באתרי וורדפרס ניתן לשלוט באופן מלא בכל התפריטים ועל מנת לסייע למנועי החיפוש להגיע לכל הדפים/ עמודים, ניתן להיעזר במנגנון התפריטים ולמשוך את גוגל לכלל הדפים שבאתר. 

  • תוספים:

שימוש בתוספים לקידום אתרים כדוגמת “yoast” או RankMath”” הפלאגאינים החשובים ומהותיים ביותר לקידום אורגני (SEO) של אתר. 

בפלטפורמות אלו, תמצאו אפשרויות רבות ואקוטיות עבור מקדם האתרים,
למשל: הוספה פשוטה של תגיות מטא (תגיות בתחילתו של הקוד באתר – איזור ה- head, שמטרתן להגדיר כותרת לעמוד ולתאר אותו בקצרה), הגדרת עמוד כעמוד מקורי מול זחלני הסריקה של מנוע החיפוש של גוגל, עבור מניעת כפילויות תוכן (Canonical tag), יצירת המלצה לגוגל על אי אינדוקסו של עמוד כזה או אחר ((No- index tag ממגוון סיבות ואינטרסים, עריכה פשוטה של קובץ ה-robots.txt להמלצה לגוגל על עמודים או תיקיות שאיננו רוצים שיסרוק ועוד. 

תוספים מומלצים נוספים, הם כאלו שטובים עבור הגברת מעורבות הגולש.

אתר ללא sitemap מפספס אפשרות נוספת לסייע לזחלני הסריקה של גוגל להבין את מבנה האתר ואת התעדוף שאנו נותנים לעמודים מסוימים באתר, באמצעות העלאת קובץ די פשוט (בפורמט XML כמובן) לשורש הדומיין של האתר.

 

  • חיבור לכלים של גוגל:

גוגל מאפשר לבעלי אתרים להיעזר בכלים שונים ומגוונים להתחברות ובכך להגדיל את הקידום והחשיפה. כמו למשל כלים לניהול תגיות Google Tag Manager – GTM, סטטיסטיקות (לדוגמה Google search console: ,Google analytics פרסום בגוגל וכדומה. 

 

  • פלאגינים נוספים שיכולים לעניין אתכם ולהועיל לקידום של אתר ה-WordPress שלכם:
  • כפתורי קישורים לרשתות החברתיות, אפשרות קבלת עדכונים במייל, קידום התכנים הטובים באתר.
  • אפשרות שיתוף כל פוסט בבלוג האתר. 
  • פלאגין 301 Redirects – Easy Redirect Manager, תוסף  W3 Total Cache
  • חיבור למוצרי גוגל באמצעות sitekit by google (זהו תוסף המאפשר התחברות ומשיכת מידע ממוצרי גוגל השונים, אל מערכת הוורדפרס)

אלו התוספים הפופולארים והמוכרים ממש על קצה המזלג, חלק מהפעולות אותן יש וניתן לעשות באופן עצמאי לקידום אתר וורדפרס ובכלל, אך עדיין, טובים ככל שתהיו, במידה וחסר לכם ידע מקצועי, סביר מאד להניח שהתוצאות הרצויות, קרי, לידים לעסק, לא יגיעו מהר כפי שאתם מבקשים ולכן, היה וחלפו בין 3-6 חודשים לערך (תלוי במוצר/ השירות), בהם ביצעתם בעצמכם את הקידום ולא ראיתם תוצאות, זהו הרגע בו היינו ממליצים לצור קשר עם מקדם אתרים מקצועי אשר יעבור על האתר, יעדכן אותו, יוסיף לו תוכן איכותי, קישורים טובים ופרמטרים אחרים, שמנועי החיפוש מחפשים. 

 

קידום אתרים מקצועי- מדוע כדאי לכם?

תפקידו של מקדם אתרים מקצועי, הוא לסייע לכם להפיק את המירב מהאתר כמו גם, למקסם את הנוכחות שלכם באינטרנט. לרוב, כדאי ועדיף לפנות למקדם אתרים מקצועי טרם בניית אתר חדש, או במהלך קידום עצמאי שלא צולח ולא מביא לתוצאות הרצויות. 

יתרונות קידום אתרי וורדפרס מקצועי:

  • ניסיון – מקדם אתרים מקצועי מנוסה דיו, מכיר את “הנפשות הפועלות” ברשת. יודע כיצד עובדים מנועי החיפוש השונים (ובראשם המלך גוגל כמובן), “שומר על הדופק” בכל מה שנוגע לשינויי אלגוריתמים (שמתרחשים בקני מידה קטנים וגדולים, אחת לתקופה- שינויים קטנים בתדירות גבוהה ושינויים גדולים – שינויי ליבה, בתדירות נמוכה הרבה יותר. משהו כמו פעמיים בשנה) במנוע החיפוש של גוגל ויודע כיצד לגרום לגוגל להיחשף לאתר שלכם בצורה חיובית ולהעלותכם לדרך המלך של המיקומים הגבוהים ונחשקים בתוצאות החיפוש. 
  • אסטרטגיה שיווקית/ קידומית – מקדם אתרים מקצועי עובר על כל האתר שלכם ומתוך הממצאים מכין ובונה תכנית אסטרטגית לקידומו, תוך התייחסות ומעקב אחר המתחרים שלכם.
  • תיקון האתר- אף אחד לא אוהב “זנבות” של אחרים ולכן, טרם תחילת העבודה, יעבור המקדם על האתר “מאחורי הקלעים” בצורה יסודית, על מנת לבדוק האם הכל תקין ואין טעויות קטנות שעלולות למנוע ממנו להתקדם ולעלות לעמוד הראשון של גוגל. 
  • מעקב תוצאות ולמידה בזמן אמת- המקדם צריך לעקוב אחר כל פעולה המבוצעת באתר ולבחון האם התוצאות משביעות רצון תוך למידה רציפה של כלים מתאימים (רצוי חינמיים) אשר יבחנו את האתר לעומק, לחדד ביטויים חזקים ולדייק חולשות. 
  • אופטימיזציה למנועי החיפוש- תרצו או לא, כולנו מתנקזים אליו, אל גוגל, מנוע החיפוש הגדול והפופולארי ביותר שיש כיום ולכן, עלינו לעזור לו, לעזור לנו וזאת באמצעות התאמת התוכן שבאתר אליו, כך שהגולש הפוטנציאלי יוכל לקרוא את האתר ולקדם אותו- כך הלקוח הפוטנציאלי יקבל חווית גלישה נעימה יותר שתגרום לו לבסוף לבצע קנייה.

האתר המקיף ביותר בתחום שיווק הדיגיטלי

 כאן תוכלו לקבל את כל המידע בתחום  השיווק הדיגיטלי:

כתיבה לקידום אתרים

אינסטגרם לעסקים

כתיבה שיווקית לאינטרנט

קידום אתרים בגוגל 

שיווק דיגיטלי 

קידום אתרים אורגני לרופאים

קידום אתרים לרופאים בעידן הדיגיטלי של היום, קיום אתר אינטרנט הוא חיוני עבור כל עסק או איש מקצוע, כולל רופאים.

בניית קישורים לקידום אתרים בגוגל

בניית קישורים היא פרמטר חיוני בקידום אתרים בגוגל. קישורים מחברים אתרים, משפרים את דירוג מנוע החיפוש ומגדילים את התנועה האיכותית

קידום אתרים אורגני בגוגל

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חיונית להצלחת עסקים. אחת הדרכים היעילות ביותר להביא תנועה לאתר היא באמצעות אופטימיזציה למנועי

קידום אורגני עם תוכן איכותי

קידום אורגני עם תוכן איכותי הפך ליותר ויותר חשוב בנוף הדיגיטלי של היום. עם עליית התוכנה לחסימת פרסומות ורווי הפרסום

טכניקות בקידום אתרים בגוגל SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא מרכיב חיוני בשיווק מקוון. זה כרוך בשימוש בטכניקות שונות לשיפור הנראות והדירוג של אתר אינטרנט

למה העסק שלכם צריך קידום אתרים בגוגל

קידום אתר בגוגל הוא חיוני עבור כל עסק שרוצה להגביר את הנראות שלו באינטרנט ולמשוך יותר לקוחות פוטנציאליים. בתור מנוע

מה זה אומר DR דומיין רייטינג?

דירוג תחום (DR) הוא מדד לסמכותו של אתר על סמך פרופיל הקישור האחורי שלו.הסולם נע מאפס למאה. באופן כללי, ככל

איזה ערוץ שיווק טוב לעסק שלי? טלמיטינג או שיווק בדיגיטל או שניהם 

טלמיטינג או שיווק בדיגיטל? רבים מבעלי העסקים כשמגיעים לשלב שיווק המוצר, מתלבטים איזה ערוץ שיווק  אפקטיבי להם . כמובן שיש

כל מה שאתם צריכים לדעת על אופטימיזציה של קידום אתרים אורגני

האינטרנט הוא אחד הכלים החזקים ביותר של העידן המודרני. היא אפשרה לאנשים לגלות מידע כהרף עין, ולנו להיות מחוברים יותר מאי

איך להופיע במקום הראשון בגוגל בעזרת קידום אתרים?

אז אתה רוצה שהאתר שלך יופיע בעמוד הראשון של Google, אבל אתה לא בטוח איך? ראשית, בואו נתחיל עם סיקור

גלילה לראש העמוד