" " google.com, pub-2443036330918608, DIRECT, f08c47fec0942fa0 " "
דיגיטל זון
טיפים לקידום אתרים מעודכנים ונכונים לשנת 2022

טיפים לקידום אתרים מעודכנים ונכונים לשנת 2022

תחום קידום אתרים אורגני בגוגל הוא תחום דינאמי המתפתח ומשתנה בהתאם לטכנולוגיה הקיימת.

בקידום האתרים אורגני יש כמובן תלות בגוגל ובעדכוני האלגוריתם של גוגל ולכן חשוב שנתאים את האתרים שלנו ונשנה אותם בהתאם.

  1. הדבר החשוב ביותר, בעיקר בשנת 2020 הוא התאמה מלאה של האתר למובייל– חשוב לקחת בחשבון שרוב הגולשים שלנו מגיעים מהמובייל ולכן האתר צריך להיות מותאם למובייל. הגלישה צריכה להיות נוחה מהירה ופשוטה לגולש- ההתאמה צריכה להיות הן מבחינת המראה, מבחינת זמן הטעינה של האתר, וכמובן שימוש באלמנטים הרלוונטים למובייל כמו שיחה מהירה בהקלקה וכו’.

  2. בהמשך לסעיף ההתאמה למובייל – האתר חייב להטען מאוד מהר, אתרים שלא נטענים בתוך מספר שניות עלולים להתיש את הגולש ולגרום לו לנטישת האתר (מהירות טעינה תקינה היא 3 שניות לערך).

     

  3. חווית משתמש- חשוב לשים לב שהאתר נוח וקל עבור הגולש- הגולש לא אמור לחפש מידע, הכל צריך להופיע בפניו בצורה הגלויה ביותר, לכן על האתר להיות ברור ונוח- השירות אותו נותן האתר צריך להיות ברור ברגע שהאתר עולה- שלא יעלו שאלות בקרב הגולש, בנוסף חשוב לשים לב שכפתורי יצירת הקשר ברורים ובולטים והגולש לא יצטרך לחפש אותם. דבר נוסף שחשוב לשים אליו לב הוא העיצוב- צריך להיות נעים לעין, לא להרתיע ולהיות בשפה עיצובית מותאמת למוצר/השירות כמה שניתן.

     

  4. כתיבת תוכן רלוונטי ומעניין לאתר, ככל שיהיו יותר כתבות איכותיות ומושכות גולשים כך האתר שלכם יקודם בגוגל בצורה טובה יותר בגוגל.

     

  5. במהלך כתיבה לקידום אתרים השתמשו בביטויים רלוונטים המותאמים למילות החיפוש באתר, חשוב להכניס את הביטויים בגוף המאמר לסריקה טובה יותר של האתר ע”י גוגל.כדי לעשות זאת, טרם כתיבת התוכן עליכם לבצע מחקר מילות מפתח בכדי לדעת באיזה ביטויים להשתמש.

     

  6. קישורים- על מנת שהאתר יקודם בצורה הטובה ביותר בגוגל, צריך להוציא קישורים מדפי התוכן שלכם, כתיבה שיווקית לאינטרנט איכותית בשילוב קישורים יכולים להיות פנימיים (קישור שמוביל לדף אחר באתר שלכם) או קישורים חיצוניים- קישור המוביל לאתר אחר.כאשר אנחנו מבצעים תהליך של החלפת קישורים באתר שלנו, גוגל סורק אותו בתור אתר “חזק” ובעל השפעה, כמובן שכדאי לבצע החלפת קישורים אל מול אתרים חזקים, כיוון שהאתר שלכם נמדד בהתאם לאתרים אליהם הוצאתם קישורים.

     

  7. החלפת קישורים תתבצע בתוך מאמר ויש לוודא שהקישור הנכנס יהיה רלוונטי לתוכן האתר והכתבה. יש לשים לב שאת הקישורים כדאי להכניס בגוף הטקסט ולא בפסקה הראשונה- כדי שהגולש יספיק לקרוא את תוכן הכתבה שלכם טרם המעבר לכתבה בקישור וכן עליהם להיפתח בלשונית נפרדת – על מנת שהגולש לא יצא מהאתר שלכם ויעבור לאתר אחר.

כתבות בנושא באתר ...

קידום אתרים אורגני לרופאים

קידום אתרים לרופאים בעידן הדיגיטלי של היום, קיום אתר אינטרנט הוא חיוני עבור כל עסק או איש מקצוע, כולל רופאים.

בניית קישורים לקידום אתרים בגוגל

בניית קישורים היא פרמטר חיוני בקידום אתרים בגוגל. קישורים מחברים אתרים, משפרים את דירוג מנוע החיפוש ומגדילים את התנועה האיכותית

קידום אתרים אורגני בגוגל

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חיונית להצלחת עסקים. אחת הדרכים היעילות ביותר להביא תנועה לאתר היא באמצעות אופטימיזציה למנועי

גלילה לראש העמוד